Thursday, May 3, 2018

22. කරල වැඩක් නෝටී..


හොර ගල් අර අහුල අහුල එනවා අපෙ චුටී
එන විදියෙන් පේන්නෙ නම් කරල වැඩක් නෝටී

අත් දෙක අර පිටිපස්සට කර බැඳගෙන ඇත
සැකයක් නැත මොකක් හරිම හංගාගෙන ඇත

නියපොතු ටික කෝ බලන්න පෙන්නනකො මට
නෑ නෑ නෑ මං බනින්නෙ නෑල්ලු ඇත්තට

මේ පේන්නෙ සුදට අපොයි නියපොතු වල හැටී
බිත්තිය හුරලා මේකි දෙන්න වටියි ගුටී

යසට තිබ්බ නියපොතු ඔක්කොම පතුරු ගිහින්
විසයි ඕව කී පාරක් කිව්වද මං ඉතින්

ආයි ඔහොම වැඩක් කරල අහුවුනොතින් මට
දෙන්නෙ දෙකක් ඉල්ලල මං කියල තාත්තට

තොල කණපිට ගහන් ඔහොම බැලුවම හරි තමයි
දන්නවානෙ හැටි අම්මගෙ තරහ ගියොත් වසයි

හරියන් නෑ බේරගන්න ඕන දෙකෙන් එකක්
මොකද කියමු බලන්න දැන් කලේ ඔහොම වැඩක්

ඩොලී නෑව පවුඩර් නෑ දාන්න මුණට
හිතේවි දුක ඩොලීට අනෙ හරි පවු එතකොට

මගෙ පවුඩර් එක ගන්නට බෑ තියලනෙ උඩින්
බිත්තිය හීරුවෙ පවුඩර් ගන්න තමයි ඉතින්

හ්ම් ඇත්ත තමයි මටත් තේරෙනවා තමා
අදට කමක් නෑ එහෙනං දෙන්නං මම සමා

යේ යේ හරි ෂෝයි අම්මෙ අර පවුඩර් එකත්
දෙන්නකො මං ආපහු දෙන්නං චුට්ටක් අරන්

චුට්ටක් බුරුලක් දුන්නම ගුලියක් බස්සන
පෙනේද පොඩි කමට අපිව අන්දන ලස්සන


No comments:

Post a Comment

සේපාලිකා මල් වෙත පැමිණි ඔබට බෙහෙවින්ම ස්තුතියි. ඉඩක් ඇත්නම් ඔබේ අදහස මෙහි තබා යන්නත් අමතක කරන්න එපා. මුහුණු පොතෙන් මගේ කවි පිටුව කියවන්න කැමති අයට ( මෙතැනින් ) පිවිසිය හැකියි.