Wednesday, May 2, 2018

21. දාල යන්න දුකයි..


සාංකාව හිතට දැනේ දාල යන්න දුකයි
නුඹට හොරෙන් මගෙ හිත මහ ගොඩාරියක් අඬයි
නුඹ නැතිතැන දවස මගේ දිගයි හරිම දිගයි
පොඩි මොහොතක් වුවද ගෙවෙන කල්පය වගෙ තමයි

දැවටී ළඟ සිනා පාන මගේ අහිංසකී
සුරතල් බස් කියයි මෙමට මෙතෙක් වෙලා නොකී
සෙනෙහස සිත නුඹට උපන් ඉතින් අනන්තෙකී
දන් නෑ විදියක් මට හිත හදා ගන්න හැකී

දොර ළඟ නුඹ ඇස් ලොකු කර බලන් ඉන්න කොට
යන්නෙ කොහොම මං මගෙ හිත කඩන් වැටෙන කොට
හිර කරගමි ඉකියක් පිට පනින්න එනකොට
බෑ ගින්දර නිවන්න හිත පිච්චේ එතකොට

යන්න මැණික යාලුවන්ට ඉතින් එකතු වෙවී
දෙන්න හාදු අරන් යන්න මට සුවඳක් වෙවී
දවස ගෙවෙයි මගෙ පැටියට අම්මා සිහි නොවී
ඉන්න රෝස මල මගෙ ලස්සනට හිනා වෙවී


No comments:

Post a Comment

සේපාලිකා මල් වෙත පැමිණි ඔබට බෙහෙවින්ම ස්තුතියි. ඉඩක් ඇත්නම් ඔබේ අදහස මෙහි තබා යන්නත් අමතක කරන්න එපා. මුහුණු පොතෙන් මගේ කවි පිටුව කියවන්න කැමති අයට ( මෙතැනින් ) පිවිසිය හැකියි.